sad_pvnDMEs57q


نگاهی به مطرح‌ ترین برندهای جواهر و راهکارهای تبلیغاتیش


08 تیر 1400

نام جواهرات، اغلب با طلا، نقره، پلاتین و حتی سنگ‌های قیمتی نظیر یاقوت عجین شده است که اتفاقا گرانبهاترین و باارزش‌ترین بخش جواهرات هم محسوب می‌شوند و از ملزومات شاخص آنها به حساب می‌آیند.

نام جواهرات، اغلب با طلا، نقره، پلاتین و حتی سنگ‌های قیمتی نظیر یاقوت عجین شده است که اتفاقا گرانبهاترین و باارزش‌ترین بخش جواهرات هم محسوب می‌شوند و از ملزومات شاخص آنها به حساب می‌آیند.

استفاده از خیره‌کننده‌ترین جواهرات و اندک رایحه‌ای از عطرهای خوشبو آرزوی هر زنی است و نمی‌توان انکار کرد که جواهرات تکمیل‌کننده زیبایی زنان نیز هست. اما آیا لوکس‌ترین و گران‌ترین جواهرات دنیا را می‌شناسید؟ در این نوشتار کوتاه قصد داریم 10 برند لوکس و برتر دنیا را به شما معرفی و راهکارهای آنها را برای تبلیغ محصولات خیره‌کننده‌شان برایتان تشریح کنیم.

برند هَری وینستون(Harry winston)

کسانی که به دنبال یک الماس بی‌عیب و نقص هستند، برند آمریکایی وینستون و معروف‌ترین الماس‌های Hope  با سنگ فیروزه، بهترین انتخاب برای آنهاست. این برند در سال 1932 در نیویورک تأسیس شده و فروشگاه شماره یک، کارگاه و استودیوی طراحی و آرشیوهای آن در این شهر به یادگار مانده است. این شهر نشان قدمت این برند تاریخی است و سرای قدیمی آن در این شهر، این برند را از زمان‌های دور به سمت آینده‌ای روشن می‌کشاند.

برند کارتیه (cartier)

نام این برند در فهرست گرانبهاترین جواهرات موجود دنیا ثبت شده است. شرکت فرانسوی کارتیه در سال 1874 تأسیس شد و نخستین جواهرات ساخته شده آن، گران‌ترین جواهرات موجود در دنیا محسوب می‌شود.

برند وَن کِلیف و آرپلز(Van cleef & arpels)

این شرکت فرانسوی در زمره مطرح‌ترین شرکت‌های سازنده ساعت‌های مچی و جواهرات لوکس و رایحه‌های خوشبو قرار دارد. مصنوعات این برند اغلب مزین به گل‌ها، فرشته‌های زیبا و لطیف و حیوانات است.

برند بوچِلاتی (Buccellati)

این شرکت ایتالیایی توسط دو تن از بزرگ‌ترین طلاسازهای دنیا به نام‌های ماریو و جیان ماریا بوچلاتی تأسیس شده است و نام خود را از نام آنها گرفته است. این پدر و پسر عمدتا در زمینه ساعت‌های مچی و جواهرات عالی و دلفریب فعالیت دارند.

برند تیفانی و شرکا (.Tiffany & co)

تیفانی و شرکا، ارائه‌کننده گرانبهاترین جواهرات دنیا هستند. معروفیت این برند آمریکایی مربوط به جواهرات مختلف است.

 

برای ارسال نظر باید عضو شوید