sad_pvnDMEs57q


شب یلدا


مدیر مدیر / مناسبت ها
16 آذر 1400

  

به نام خدا

جشن شب یلدا در ایران برای همه مردم بعنوان طولانی ترین شب سال شناخته می شود شب یلدا از زیباترین رسوم ما ایرانی‌هاست شبی که یک دقیقه بیشتر با هم بودن را جشن می‌گیریم این شب، شب انارهای قرمز و برش هندوانه‌های شیرین، شب شعر و حافظ خوانی و دور هم بودن‌های صمیمانه است برخی با هدیه دادن در شب یلدا رسمی زیبا بر رسم‌های دیگر این شب می‌افزایند هدیه‌ای زیبا که می‌تواند آذین شده به طرح انار و هندوانه‌های بامزه باشد و تا همیشه در ذهن شخص به یادگار بماند.

اما این شب برای نو عروس خانم ها یک شب کاملا متفاوت است زیرا خانواده داماد در شب یلدا با تهیه هدایایی تحت عنوان هدیه شب یلدای عروس به دیدن عروس شان می روند این شب در هر منطقه بر اساس آداب و رسوم خود، به شکل های مختلفی برگزار می شود و آن را بعنوان جشن شب چله نیز می شناسند.

اما چه هدیه‌ای برای یک تازه عروس در شب یلدا مناسب است؟
درست است که هر هدیه ای در شب یلدا برای او بگیرید در خاطر او خواهد ماند اما بهترین هدیه انتخابی شما یک هدیه از جنس طلا است اما اصلا لازم نیست نگران قیمت بالای طلا باشید زیرا "کوروش گلد" همراه لحظه های شاد شما هست و می توانید با کم ترین قیمت هدیه ای خاص و متفاوت تهیه کنید در این قسمت جا دارد به برخی از خواص طلا اشاره کنیم؛ طلا، از جمله شناخته شده ترین فلز های قدیمی می باشد که باور به خواص طلا و ویژگی های آن از قرون وسطی توجه همگان را به سوی خود جلب کرده است خواص طلا، موجب گشته بود تا طلا به یکی از محبوب ترین فلزات در ساخت جواهرات، زیورآلات و حتی لباس هایی از این جنس در میان خانواده های سلطنتی و اشراف بدل گردد  .

زیورآلات مخصوص شب یلدا

برای هدیه شب یلدای عروس و به صورت کلی هدیه شب یلدا بهتر است از نمادهای یلدا مثل هندوانه، انار، زمستان، دانه برف، آدم برفی و  خیلی مدل های دیگر استفاده کنید. در این میان نکته‌ی دیگری وجود دارد که خوب است بدانید.
انار این روزها به یک برند محبوب در میان خانم‌ها مخصوصا جوان‌ها تبدیل شده است و زیورآلات و صنایع دستی متفاوتی با این طرح منتشر می ‌شود داشتن تزئینات و جواهرات مختلف با طرح انار برای هر دخترخانمی خوشآیند خواهد بود .

انار یکی از قدیمی‌ترین نمادهای هنری به شمار می‌آید که در آثار هنری که مردم خلق می‌کردند, جایگاهی ویژه داشته است. ظروف چینی, دست بافته‌های ترکی, رواندازهای نروژی و قلاب دوزی‌های مکزیکی همگی این نماد را به نمایش می‌نهند. با این حال در اساطیر سایر ملل به شکل شگفت‌آوری, معنای نمادین انار یعنی باروری و زایش با آنچه در فرهنگ ایرانی دیده می‌شود, یکی است.

با توجه به نزدیک شدن شب یلدا "کوروش گلد" تلاش کرده است طرح های زیبا و خاصی را جهت هدیه شب یلدا در اختیار شما مشتریان عزیز قرار دهد، شما می توانید طرح های کم وزن اما بسیار شیکی را در صفحه فروشگاه آنلاین "کوروش گلد" مشاهده نمایید.

  

برای ارسال نظر باید عضو شوید